Sängbrickan

Sen i våras bor vår jättestora tv i vårt sovrum, jag vet, inte så sömnvänligt men det skulle ju bara vara tillfälligt...

Tv bor fortfarande kvar och ni som känner mig vet att jag tittar ganska mycket på tv.
Sen i våras finns också min lilla blå minipc i mitt liv.
Min lilla blå flyttade in i mitt liv för att jag skulle kunna blogga från Toronto och jag är mer än nöjd med den. Den lilla blå följer mig överallt nu för tiden.

Idag har jag inhandlat ytterligare en liten sak som gör att jag nu officiellt kan leva mitt liv bekvämt från vårt sovrum.

Idag har jag köpt en sängbricka!




Så nu kan jag titta på tv, blogga, äta och studera i vårt sovrum!
Som jag säger till min kära sambo, vi behöver egentligen inte mer än en etta ;)
När barnen är här ligger vi gärna alla i sängen och tittar på tv!
Eller en tvåa kanske skulle vara bra så vi slipper sova i samma säng...


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad säger Stefan om detta ;) Kram

2010-10-13 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0