Puh!

Oj, engelsk kurslitteratur....Om forskning :S
Lite jobbigt tycker jag att det är. Det verkar också som om min gamla studieteknik smugit sig på igen, nu skjuter jag upp allt till imorgon...
Får lite dåligt samvete över det eftersom mina kollegor i basgruppen också är lite beroende av mina inlägg och min feedback...

Sen har jag också mitt uppdrag som D-mentor med de utbildningar/kurser det för med sig. Just nu en matematikutbildning kring boken Förstå och använda tal. Tanken är att vi D-mentorer sedan ska ta med oss vår utbildning och vidarebefordra den till våra kollegor på skolan. Utbildningen medför vissa övningar som ska göras med elever. Jag undervisar 30% och inte alls i matematik... som tur är har jag härliga kollegor OCH elever som är flexibla och samarbetsvilliga så allt löser sig ju!

Oj nu blev det lite gnälligt märker jag, det är inte meningen. Allt det jag gör just nu är jätteintressant och kul så det är inte meningen att klaga!

Sen har jag lite andra saker på gång, något roligt fram i höst och något spännande alldeles snart. Det gör att tankarna glider iväg på lite annat ;)

Nej, nu tar jag tag i den engelska litteraturen igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte, Du har världens bästa yrke! Jag är helt säker på detta nämligen! Blir riktigt nyfiken på vad du har på gång, har man sagt A måste man säga B ;) Kram Kram <3

2010-10-05 @ 20:41:36
Postat av: Jossan

Jag som skrev förra inlägget men tydligen kom inte mitt namn med..

2010-10-05 @ 20:42:17
Postat av: Malin Thunström

Ja Jossan, jag har världens bästa yrke (och du med så småningom )! Just nu är det bara lite för lite av det "riktiga" jobbet, nämligen undervisning med elever!

Kram

2010-10-05 @ 20:49:12
Postat av: Karin

håller tummarna för en av sakerna men den andra får du berätta om, håller med föregående kommentator säger man A så .........och en sak till du hör inte till kategorin gnällfolket ;D

2010-10-06 @ 19:22:01
URL: http://http:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0