Lata lördag

Gårdagskvällen tillbringades ihop med ett helt gäng vänner. Vi firade en 40-åring med mat och dryck på Tellus. Sen vidare till teatern för att se  och höra Thomas Järvheden. Efter det drog vi vidare till Oliver Twist, Voyage och Cocktails and Dreams, en riktig pubrunda med andra ord! Vi provade många av CD:s shots....De är ju väldigt små men om man dricker många så blir det ju, ja  mycket....
En rolig kväll blev det i alla fall!

Efter den helkvällen blev det idag en lat lördag! Jag tog en lång promenad i vår lilla skog hemmavid. Trots att så många människor rör sig i skogen runt vår motionsslinga lyckades jag hitta ganska mycket svamp. Jag hade en systempåse med mig och den blev nästan full med blandad svamp!









Precis vid slingans början hittade jag detta nappträd!








Nu blir det en fortsatt lat och skön lördag.

I början på veckan ska jag berätta vad jag gjorde för spännande i fredags förmiddag! ;)


Kommentarer
Postat av: Karin

....vilka fina bilder...fotograf kanske när läraryrket blir för "mycket"

2010-10-10 @ 20:59:01
Postat av: Malin

Tack Karin! Kan läraryrket bli för mycket? Nej det tror jag inte, fotografera passar som hobby!

2010-10-10 @ 21:14:50
Postat av: eva.lindqvist

fantastiska bilder!!! MEN...sök inget fotojobb, snälla!

2010-10-11 @ 17:58:38
Postat av: Malin

Inga fotojobb Eva, finns så mycket kul att göra inom skolan!

2010-10-11 @ 18:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0