Spelhålan

När jag så stolt visade bilder på vår nygamla källare glömde jag ju bilder på vårt andra stora rum där nere. Vi har ju ett stort rum till som numera bytt namn från pingisrum till spelhåla. Där nere huserar Rasmus nu. Där lanas det nätterna igenom...





Och till er föräldrar som nu ojar er över att sonen i huset lanar nätterna igenom vill jag bara säga; jag kommer ihåg källare från min egen 14-15-årstid där annat än tv-spelande pågick och annat än cocacola intogs... Jag är glad så länge jag har grabbarna i min egen källare under mitt vakande öga ;)


Där i hörnet står också sängen som sonen i huset sen sover i halva dagarna!
 ;)

Jag är väldigt nöjd med golvet, by the way!


Kommentarer
Postat av: Caro

Superfint och mysigt! Ska bli kul att kolla in live!

2010-11-04 @ 16:41:57
Postat av: sis

Snyggt! Håll killarna hemma, så vet du var de är, bättre det än att de är ute och ränner.

2010-11-06 @ 19:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0